sobota, 25 lipca 2015

Czy wakacje są fajne? Jakie wiersze pisze Genowefa? Co z komciami? Tańczmy!

 Nienawidzę wakacji.
 Serio. Nienawidzę.
 A zwłaszcza tego momentu, kiedy cieszysz się, że wczesnym rankiem na twą twarz padną piękne promienie wschodzącego słońca, budzisz się, a tu patrzysz przez okno i...
 Za to właśnie znienawidziłam słońce. Napisałam o tym nawet wiersza. Oto on (uwaga, występują niecenzuralne słowa):
Słonko, Słonko, ty skurwysynie
Zawieś się na młynie
A woda cię chluśnie,
Tobą się zakrztuśnie
I Cię chuju utopi.

Wypierdalaj na pustynie
Woda tam nie płynie
Tak jak w młynie
Aby Cię tu nie było,
A nam będzie miło

Joł.
 #mam-nadzieję-że-wam-się-spodoba-ponieważ-to-mój-pierwszy-wiersz-i-proszę-o-wyrozumiałość
 A gucio prawda. Chcecie więcej wierszy? Zapodam coś smutnego:
Kiedy po policzkach płyną łzy
Powiedz mi
Jak mam żyć kiedy nie ma
Już nic
Dlaczego wciąż płaczę skoro
Nie mam czym
Wytłumacz mi jak to jest być
Zdrową z Tobą 
I nie odchodź kiedy spytam
Czy nie powinnam
 Postanawiam więc być artystyczną duszą i wyrażać siebie w sposób artystyczny. Kto jest za?
 Dziękuję, dziękuję. Od siebie będę dorzucać komentarz, kiedy uznam to za potrzebne.
 A propo komentarzy...
  Taa... Ostatnio komentarz dodała droga Herma, której bardzo dziękuję za stworzenie szablonu, która uświadomiła mnie o jednej, dziwnej rzeczy.
 To: [*] = świeczka.
 Kiedyś nawet nie miałam pojęcia, że to: <3 = serce. Myślałam, że to lody.
 A właśnie. Miałam wam powiedzieć.
 To: <3 = serce. Wiedzieliście?
 Skoro o lodach była mowa...
  To może zarzucę najlepszym wideo do piosenki pewnej sławnej gwiazdy. Ostatnio wpadło mi w oko.
 Popularną piosenką mogę nazwać również to:
 Tańczyć niestety tak wybitnie nie umiem, ale ja... powiedzmy, że robię to inaczej. Oczywiście lepiej. Mniej więcej tak:
 I zobaczcie! Utwór również należy do Bey! Może nie jestem w tym taka zła...
 Mam nadzieję, że wam się podobało. Wpis ma was zachęcić do większej (wirtualnej bądź tej takiej na świeżym powietrzu) aktywności. Zacznijmy więc już dziś i tańczmy razem!!!

4 komentarze: