poniedziałek, 29 czerwca 2015

Jak pięknie maluje Genowefa i czy Buka jest naprawdę straszną postacią?

 Mam dziś wyjątkowo smutny i twórczy dzień, więc pokażę co się działo w formie komiksów.
 Uwierzcie mi - największy demotywator życia ever. Potem było gorzej. Mroczny odkrył mojego bloga - Pink Poison - i nakazał mi zrobienie komiksu. Dał mi instrukcje jak, więc zrobiłam. Nie wiem o co chodzi, obczajcie sami.
 Nie wiem o co chodzi, jednak później stało się coś smutnego. Bardzo smutnego, choć z początku wydawało się, że to coś wesołego. Mroczny zaprosił mnie na spotkanie! Mówił, że to ważne...
 Okazało się, że to o coś innego chodziło. O różowy kolor jego szaty!
 Powiedział, że przez mojego bloga giną ludzie.
 Powiedziałam, że wiem i teraz jestem trochę przez to emo i żeby się nie złościł i to smutne.
 Powiedział, że to, że giną nie jest złe, tylko zły jest fakt, że on jest różowy.
 Powiedziałam, że nie mogę na to nic poradzić i bardzo mi smutno z tego powodu.
 Powiedział, że szkoda i poszedł. Potem nagle się odwrócił i powiedział jedno zdanie:
 Powiedział tyle. ...No może oprócz tego małymi literami. Dziwnie się z tym czuję, bo... Newermajnd.
 Ale smutnych wydarzeń nie koniec.
 (zalecam powiększyć)
 Smutne oczywiście było to ciastko. [*]
 Przepraszam również Anonima, który podesłał obrazek:
 ...i zamówił obrazek bardzo emo Kubusia Puchatka. Przepraszam, ponieważ obrazek się nie pojawi, ale mam nadzieję, że usatysfakcjonują Cię moje inne obrazki w tym wpisie.
 Wiecie co? Niektórzy mogą bać się Buki, a ja uważam, że to nie straszna a tragiczna postać. Pomyślcie. Jak zjawia się Buka ta nagle wszystko brzydkie, zimne i czarne. Spójrzmy na jej twarz: nie wygląda na rozbawioną strachem innych bądź jakby była zła. Wygląda jakby szukała zrozumienia, pomocy i była strasznie smutna. Dodatkowo każdy jej nie lubi i każe jej sobie iść, bo jest taka zła. Ona szuka zrozumienia! Ja bym ją przytuliła. Poza tym jest bardzo ciekawą postacią na moje oko.
 Więc następnym razem się zastanówcie: czy Buka taka straszna jak ją dzieci, które prawdopodobnie nigdy nie oglądały Muminków, malują?
 A więc żegnam, zostawiając kwestię Buki wam.

4 komentarze:

  1. Miałam długi komć i się usunął. RIP komć :( Zapalmy dla niego wirtualne świeczki!
    [*]
    Ogólnie fajny wpis, czekam na nexta, et cetera, et cetera... Nie no, coś tam napiszę.
    Buka to niezwykła i głęboka postać, posiadająca drugie, a nawet trzeci dno. Jest wyjątkowa, jedyna w swoim rodzaju, gdyż... Ech, kurwa, nie będę udawała, tylko się przyznam - nie oglądałam Muminków. Nie patrzcie tak, jako dziecko siedziałam w poprawczaku, tam Muminków nie puszczali!
    Okej, kończę, bo klienci się dobijają.

    Hermenagilda Wierzchosława Bonawentura Ciwens

    OdpowiedzUsuń